Takip pıtırcıkları

7 Nisan 2018 Cumartesi

Gideceğin yer neresi olursa olsun, kendine dürüst olduğun sürece seni sana yaklaştıracaktır, tereddüt etme. Evrende hata yoktur.

Uzun zaman içinde evvel zaman içinde pek çok zaman geçmiş ayaklarım yere basmamış bazen gayet sağlam basmış canım acımış. İstanbul bir plan değilken 1 günde kendimi burda buldum Ankara-İstanbul ikileminde herzaman sonuna kadar ANKARA derim ben Ankara'yı çok sevmiştim, beni büyüten şehir oturup tercih yapmaya zamanım kalmadan burdaydım Sevdiklerimin çoğu orada... Allah güzel insanlar çıkartsın karşımıza hep. Planları bırakın akışa bırakın planladığım çoğu şey olmadı hayatımda ama çok değişik şeyler oldu. Yüreğime dokunanlar, yüreğine dokunduklarım İNSAN insanları hala, herşeye rağmen seviyorum. Galata'ya çıkmak yüreğime dokunanla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder