Takip pıtırcıkları

20 Ocak 2010 Çarşamba

@NK@R@ DEVLET TİYATROLARI

AÇ sınıfın laneti:
Bankalar, taksitli satışlar, kredi kartları, krediler, senetler, borçlar...Her şey hayalden ibaret ve elle tutulur bir şey yok!Oyunu hiç beğenmedim fazlasıyla yawaş akan ve sıkıcı bir oyundu 3perdelik bir konu yoktu açıkçası ama oyuncuların okadar emeği vardı sadece awukatın seyirciyi selamlamaya çıkmaması çok kabaydı bukadar sıkıcı oyuna iyi dayandık.:)gittiğim güzel oyunlara sayıım artık.ADT'nin en iyi oyunu''Don Giovanni ve Uşağı Pulcinella''bence çok beğenmiştim .^^Uçurtmanın Kuyruğu^^ ^^Kahramalar öldü mü?^^ daha gidebildiklerim bunlar en çok istediğimde ^^geç kalanlar^^ umarım onada giderim.akün sahnesinide bu akşam keşfettim daha:S küçük tiyatroyu biliyordum birtek:) istanbuldaki oyunlar en güselleri sanırım:S2x2ye gitmek istedim:( vanda falan fiyatlar 3tl ne güsel ya ama oyun yok nerdeyse...:S:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder