Takip pıtırcıkları

12 Ocak 2010 Salı

finallere 1kala:S:S

üç günde altı sınaw benim halime bak çok fenayım çok sinirlerim bozuk hiç bir şey bilmiyorum.iktisat politikası ... Arbitraj :bir yerden bir malı ucuza alıp pahalıya satmak demekmiş.ÖR: (hemen örneklemek ya da cümle içinde kullanmak gerekiyor somut sistemle yetiştirilmek:S:S böylede anlamıoruz ki:)) Amerikadan kağıt alıp Türkiye'de ucuza satmak Amerika'da fiyatlar yükselir Türkiye'de düşer bu şekilde fiyatlar eşitlenir bunada tek fiyat yasası denir.bu ne işime yarar bilmiyorum ama bölümümün içinde ekonomi geçiyor ben bugün ekonomiyle ilgili sadece asgari ücret fiyatını biliyorum bazen çok saçma geliyor bunlar öğrensek noluyor bu ekonomiyi arbitrajı nasıl olsa birileri belirliyo zaten bunları bize bırakılmıyor.nese enflasyon deflasyon ortodoks keynezyen saçma sapan kawramlara dewam.bunlar neysede muhasebe hiç çalışmadım ve sewmiyorum ...çok sıkıldım:S:S:S:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder