Takip pıtırcıkları

22 Ocak 2010 Cuma

la mala educacion

yine her şeyi sorguladığım bi dönem yine her şey karışık insanlar saçma olduklarının nasıl farkında değil bazen garip geliyor.nasıl anlayamıyolar nese bugün bi film daha isledim çok garipti fazlasıyla garip pedro almodovar'ın kötü eğitim filmi görsel olarak çekimler güseldi ama konu farklıydı değişik bazı karakterlerin gerçekten erkek olduğunu anlamak zor iyi bi yönetmenin elinden çıkma bir film olduğu belli bu yönetmenin islediğim ilk filmiydi....Gael García Bernal (Zahara)bu adamı çok seviyorum ben ya paramparça aşklar köpeklerdede oynamıştı o filmide çok sewerim aklımda kalan cümle ^^eğer tanrıyı güldürmek istiyorsan ona hayallerinden bahset^^çok iiyi ya.sonuç olarak güsel filmdi ikiside

2 yorum:

  1. çiko hergün kaç tane filim izlion ya kıskandım benm planım tatil btmeden 30 film izlmek 4 kitap okumak ama bakam 2 haftda neler yapabilcem görcez:)

    YanıtlaSil
  2. çok fazla izleyemiyorum çiko ya merak etme:)senin islediklerine yetişemem ben zaten....islediğin filmlerden benide haberdar et yeni güsel filmler keşfetmek istiyorum...

    YanıtlaSil