Takip pıtırcıkları

25 Haziran 2010 Cuma

Bende değişmek istiyorum artık...



Renksiz hayaller dolu dökülen gözyaşlarım
Ezikliği kalbimde yaşanmış tüm aşkların
Tüm acıları anıları bana bırakıp gitme
Beni bana ver artık peşinden sürükleme
Duymak istiyorum duymak istiyorum
---Kalbimde ruhunu duymak istiyorum----
Görmek istiyorum görmek istiyorum
Gözümde gözünü görmek istiyorum
İncitme kalbimi bırakıp gitme
Sana kendimi verdim beni yok etme
Ne olur suskun bir şeyler söyle
Karanlığın içinde kaybolma öyle
Duyabilsem kalbini okuyabilsem seni
Sessiz feryatlarını acı ağıtlarını
Tüm haykırışlarını hissetmek istiyorum
Sana yaklaşıp seninle ölmek istiyorum

günlerdir yazmamak hiçbir şey yapmak istememek ruh yorgunluğu ve arka fonda emre aydın duymak istiyorum çok güsel sözleri çok hoşuma gitti.artık sorunlarımı anlatmaktan yoruldum kendimi değiştirmeye çalışıyorum artık her şeyi hemen anlatan biri değildi içinde saklayan biri olmak istiyorum nasıl olsa anlatsanda anlatmasanda o senin sorunun bunun için uğraşıorum en azından başarabilir miyim bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder