Takip pıtırcıkları

4 Aralık 2010 Cumartesi

YETERR Kİ!

insanların herkesi eleştirip kendilerinin saçmalamalarını sevmiyorum.Hayatın bukadar monoton olmasından güven kavramının artık tamamen yok olmasından hiç hazetmiyorum.Gerçekten fazlasıyla samimi olduğum insanlardan karşılığını görememekten nefret ediyorum.Hayatımda çok az insan istediğim halde,^^ çoktular ama yoktular^^ felsefesini uygulamadan yoruldum.Uzun süredir bellek kartıma hiç bir yenilik eklememekten  yoruldum.D&Rda gördüğüm ajandalara aşık oldum resmen yağmur çizmesi almak istiyorum çok şey istiyorum..... ablamı da çok özledim gerçekten onunla zaman geçirmeyi özledim.

1 yorum:

  1. Belki sıkıca sarılabileceğimiz bir sevgilimiz olmadı, belki yalnızız. ama bilinsin ki, adam gibi sevdiğimizdendir yalnızlığımız..
    Aziz Nesin

    YanıtlaSil