Takip pıtırcıkları

27 Ocak 2011 Perşembe

aklımda bulunsun


yapılması gereken okunamsı gereken okadar çok kitap var ki.Bu filmide ilk kez duydum izlemem gerk!

ola bauer,philippe djian,tolstoy okumam gerek

"...neredeyse tum umudumu yitirmistim, dunyaya karsi duydugum tiksinti ona karsi duydugum sevgiyi bastirmisti, kimi zaman tum bir gun tek sozcuk soylemeden oylece kaliyordum, bellegim artik cocuklugumla ilgili olarak cok uzaklara gitmiyorudu, en ufak bir seyle egleniyordum; olaylarin ozune gittiginiz zaman sizi saran o derin, esritici, korkunc yalnizliga daha once bir goz atmistim, fazla konusan insanlar canimi sıkıyorlardı..."eşiktekiler- philippe djian

2 yorum:

  1. seni severim bilirsin:D
    sadece sölemek istedim mucks
    not:ne kadar gereksiz bi insanım!

    YanıtlaSil
  2. sempatiğimsin bunuda bil istedim

    YanıtlaSil