Takip pıtırcıkları

14 Şubat 2011 Pazartesi

sevgililer günü



Okullarda açıldı ne güzel lanet olsunki ilkokul çocuğu gibi hala okulla ilgili mewzularda karnıma deli gibi ağrı girebiliyo öğrenci bilgi sitemine girince mideme ağrı sokan bi sistem mi war acaba aynı anda?Yine çok mutsuzum 4 gündür yataktan sürüklenerek kalkıyorum resmen geçsin artık şu mutsuzluk ben kime ne yaptım ya ya da çok mu kötü biriyimde böle bi hayat yaşıyorum.Diğer bir konuya gelince günün anlam ve önemi malum aşk sewgililer günü falan ewet bu yılıda yalnız geçirmek kötü ama baktığımda her ilşkinin cılkı çıkmışken abuk sabuk olaylar dönerken nekadara hediye aldık muhabetleri gezinirken salak saçma insanların hayatlarını birleştirmesi gereksiz insanlara tahammül.. eleştiri yapılmamalı ortada aşk war yorumlarınada karşıyım herkes dengini ve haddini bilsin bence ben böyle mutluyum mutlak güwen duygusuyla olmuycaksa kimse olmasın olucaksa saygı olsun güwen olsun aradığım bu Sen nerdeydin ya bu zamana kadar diyeceğim bi insan 2012de gelsin yenilik gerek .Aslında yalnız olduğumu bilmek bazı şeylere cesaretlendiriyo beni planlarıma buda iyi bişi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder