Takip pıtırcıkları

21 Temmuz 2013 Pazar

RUHİ MÜCERRET

  • Kaderini çizerken cetvel kullanamazsın fakat BMW kullanabilirsin.
  • Tövbekarın saygınlığını geçmiş günahlarının büyüklüğü belirler.
  • Zevk sahibi olmak,nelerin hoşumuza gittiğiyle alakalı değildir.Zevklerimizi araştırarak edinir,tarzlarımızı düşünerek oluştururuz.İnsanın sesi gibi işitme duyusu da terbiyeye muhtaçtır.
  • Esenboğa Havalimanı....Kentin çirkinliği,buralarda çok suç işlendiğini düşündürüyordu.
  • Aşk,birine seni mahvetme yetkisi vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir.
  • Vicdanını korursan aklını kaçırmazsın.
  • Belirsizlik hasta eder,kesinlik yaralar(syf:225).
  • Aslında bellek zayıflığının temel sebebi toplumsal ilişkilerin düşmanca niteliği.Beyin negatif iletileri;hayatı kısıtlayan veya tehdit eden mesajları siliyor aksi takdirde herkes ruh hastası olur.Bu süreç,beynin değerli ve güzel verileri de silme eğilimi geliştirmesine sebep oluyor.(syf:264)
Popüler kitaplar listesinde ve oldukça merak ettiğim bir kitaptı.Bu tarz güncel bir kitap ilk kez okudum, farklı bir kitap. Yaz için okuma listenize eklemelisiniz .

6 yorum:

  1. " Belirsizlik hasta eder kesinlik yaralar " bunun belirsizlik kısmına katılıyorum çünkü daha kesinlik boyutunu tatmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özge,belirsizlik kısmına bende fazlasıyla katılıyorum.Sanırım günümüzün hastalığı belirsizlik.

      Sil
    2. Ben oturmuyorum sevdiceğim oturuyor camlı klimalarda ama çok güzel bir tesadüf oldu gerçekten :))

      Sil
  2. Ben de başladım kitaba.. Daha 20-30 sayfa okudum ve şimdiden Ruhi amcamın hayranıyım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genç yaşta olup 100 yaşındaki duyguları yazabilmek tam bir yetenek gerçekten.Keyifli okumalar Sevgili Ucan Karavan :)

      Sil