Takip pıtırcıkları

16 Eylül 2013 Pazartesi

IN PURSUIT OF MAGIC

Her seyahatta ,her yolculukta hepimiz büyülenmek istemiyor muyuz? Ama büyü kısa sürüyor.Ankara günleri,kafam allak bullak hayat zor dedirten süreçlerdeyim . Ailenizin yerine koyduğunuz insanlar bir gün yanınızda olmuyor.Hayatınız boyunca yanınızda istediğiniz kişiyle artık aynı yolda olmayacağını düşünmek bile zor!!!!Bunun kadar önemli herkese destek olurken sizin bu süreçleriniz de size destek olunmaması nede olsa sadece başkaları acı çekiyor ben zırhlarımla korunuyorum.

5 yorum:

  1. thanks for following me :)

    YanıtlaSil
  2. Vallahi cok merak ettim yukari da ki arkadaslar bu postun neyini anladi :) http://ahuca.wordpress.com adresim degisti. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bu tarz şeyler otomatikte gönderilebiliyor ama takip ettiğim için onları nezaket yapıp teşekkür için yazdıklarını düşünüyorum.Yorum görebilmek, beni mutlu ediyor sevgili ahu kader :), takipteydim sizi ama bu yeni uygulamaya katılamıyorum neyazıkki domino taşı ile değil mail adresim :s

      Sil
    2. Çok Teşekkür ederim. Oraya başka bir hesap ile giriş yapabilirsiniz yada dominotasi olmasa bile dominotasi olarak yazabilirsiniz maili. Sorun olmaz. Sevgiler.

      Sil