Takip pıtırcıkları

2 Mart 2014 Pazar

Günler geçerken.

Hiç uysal değilim bugünlerde sürekli bir aksilik sürekli bir tartışma, tartışma olmadan bir günüm geçmiyor.Negatif enerjimi bu aralar fazlasıyla yayıyorum sanırım.Günler geçerken..... güzel şeyler ummak istiyorum,sıkıldım olumsuz düşünmüyorum sadece sıkılıyorum,stres yapıyorum,telaşlıyım çok hemde,karar vermek ne zor bu süreçlerde kararlı olabilmek istiyorum.. .Bugünleri yazmak istiyorum, istiyorumki güzellikler geldiğinde bu yazılara bakarak zor günlerde sabırlı olmam gerektiğini hatırlamak için.Sabırlı olmayı öğrenmek gerek,pes etmemek gerek.
 Ama nezaman yoluna girecek hayat?

2 yorum:

  1. Bir an önce negatif enerjini üzerinden atman dilegimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekler için teşekkürler sevgili Ahu,:)

      Sil