Takip pıtırcıkları

21 Ekim 2017 Cumartesi

HEP HATIRLA...Yaz Bitti,,,, İmkansızın Şarkısı-İstanbul Kırmızısı. HAYAT BİR ÇİKOLATA KUTUSUDUR!


O kadar uzun zaman oldu ki izleyeli unutmuştum bile. Beğenmedim filmi, kitabı kesinlikle daha güzeldi.

-Hep hatırla. Hayat bir çikolata kutusuna benzer." ... "Bilirsin iste, çikolata kutularının içinde her türlü  olur; bazılarını seversin, bazılarından hoşlanmazsın. İlk önce sevdiklerini yersin ve geriye pek sevmediklerin kalır sadece. Ben acı veren şeyler yaşadığımda hep böyle düşünürüm işte. ' Simdi bunu bir atlatırsam, her şey yoluna girecek.' Hayat bir çikolata kutusudur." (Syf;320)

-İnsanlar topluma karışır, popoya tekmeyi yer ve sonra da aklı başına gelir. (syf;277)
     
Bazen bazı şeyleri çabuk unutuyorum unutmamak için bu şarkı hissetiklerim, not olsun hep hatırla. 
Hayatta en çok kendime inanıyorum, gücüme bunu da hep hatırlamak adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder