Takip pıtırcıkları

31 Mart 2019 Pazar

DON'T THINK TWICE, IT'S ALL RIGHT** RÜZGARIN ŞARKISINI DİNLE


Nora Bir Bebek Evi; Oyunu okadar çok merak ediyordum ki ancak izleyebildim, 1. perde inanılmaz gereksiz, ağır ve uzundu ama 2. perde inanılmaz etkileyici ben sevdim.

Sanırım yediğim en iyi döner Kadıköy ve Ataşehir'deyseniz yemek için güzel bir alternatif, mutlaka gidin.
Haruki Murakami tarzı için bu kitap biraz hafif sanki ama farklı konuları iç içe ele alabilme yetisiyle yine özgünlük var sayfalarda.
*SYF;111

Konu olarak sıkıcı olsada görsel bir şölen olan bir film, vizyonda izlenebileceklerden.

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Haruki Murakami, çok sevdiğim yazarlardan biridir. Dünyaca ünlü yazarı ‘’Koşmasaydım Yazamazdım’’ kitabıyla tanıdım ilk. Yazmayı çok seven ve geçimini yazarak sürdüren bir yazar olarak bu kitap beni çok etkilemişti. Kitapta şu sözü çok sevmiştim: ‘’Evet, ben elbette büyük bir koşucu değilim. Fakat bu hiç de önemli bir sorun değil. Dünkü kendimi biraz olsun geçebilmek; önemli olan işte bu.’’ Şahane bir kitap, herkese tavsiye ediyorum. İzninizle bu kitaptan en sevdiğim 10 alıntıyı okumanız üzere sizinle paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/haruki-murakami-kosmasaydim-yazamazdim-kitabindan-10-enfes-alinti/

    Güzel okumalar dilerim,
    edebiyatla ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşmasaydım yazamazdım benim de okumak istediklerimden, umarım en kısa sürede okurum güzel cümle için teşekkürler.

      Sil