Takip pıtırcıkları

11 Şubat 2011 Cuma


Pcmin sesinin çıkmayışı,virüs olması ve blog dahil çoğu sayfayı her aklına estikçe açması ve şarj aletimin tekrar bozulması beni delirtsede nete sonunda kawuşabildim.Ew taşıma mewzularını sonunda halledebildik saçıma yaptığım değişikliğe alışamasamda kendimden sıkılma konusundan uzaklaştım en azından hiç bir istediğim şey olmuyor erasmus notlar master sanırım belli olan şey hiç bi iş bulamayıp insanlardan sıkıldığımı anlıycam a noldu iş bulamadın mı izmire dön derken yurtdışına gider orda çocuk bakar dil yapar insanlardanda uzak kalırım en iyisi bu ama buna hazır mıyım?bu da en zor olan işte nese yine uykum geldi nete susamışım resmen çok iyi geliyo bana bu blog çok sewiyorum.

1 yorum:

  1. ikinizide yirim çok tatlısınız bloguna hoşgeldin gözleirm yollarda kaldı

    YanıtlaSil