Takip pıtırcıkları

12 Eylül 2013 Perşembe

ZOR DEĞİL..

Hemen tatilden döndüm bir şeylere hayıflanmak hemen her şeyin kötüsünü düşünmek derdinde değilim.Günlerdir canımın acıdığı, insanların beni anlamadığı bir süreçte olduğumu düşünüyorum beklentilerim hep yüksek ya da öyle diye yargılanıyorum canım acıyor bir şeyler düzelsin istiyorum ama düzeltilmiyor.Bilmiyorum neden benim keyfim isterken bir şey olmuyor da insanların keyfini bekliyorum neden ben sürekli bir şeylerle yargılanıyorum beddua yiyorum.Unutkan bir insanım evet telefonda kaybetmişliğim var ama bu zamana kadar hiç bu kadar bir miktar para kaybetmemiştim üstüne bilgisayarımın bozulması ders seçim dönemleri ,anlaşılmamak,hakedilmeyen sözler yemek, derken yine sorunsallar. Huzurla doldurmaya çalışsam da kendimi aklım karışık canım acıyor Hoşgeldin Eylül ....Aslında beklediklerim bunlar fazlası değil..

2 yorum:

  1. hepsi şimdi kanatlanıp uçsun, gelsin üzerine konsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar iyi geldi ki bunu duymak.İyi dilekler için teşekkürler :)

      Sil